A termék a kosárba került.
Új jelszó kérése

 Fit Body Blog | összes cikk>

BIZTONSÁGOS
VÁSÁRLÁS


A vásárlásod során a jelenleg elérhető legbiztonságosabb technológiákat alkalmazzuk.

TOVÁBB OLVASOM

  _

LEGYÉL A
TÖRZSVÁSÁRLÓNK!


Ha 35.000 Ft összértékben vásárolsz, akkor a kövezkező vásárlásaidból 10% kedvezményt biztosítunk!

TOVÁBB OLVASOM

  _

INGYENES
SZÁLLÍTÁS


15.000 Ft-os rendelés felett szállítás PostaPontra ingyenes, de alatta is csak 980 Ft!

TOVÁBB OLVASOM

  _

KÉRDÉSED
VAN?


Rendelésed felől érdeklődnél? 
Információra, segítségre van szükséged? Segítünk!

TOVÁBB OLVASOM

  _

 

 

TOP termékek
KÖVESS MINKET!
Body&Fit Hungary az Instagramon
Fizetési megoldás
FIT BODY BLOG
2018.03.29 17:30

6 karcsúsító edzés utáni készítmény

  Fit Body blog > 6 karcsúsító edzés utáni készítmény

6 karcsúsító edzés utáni készítmény

Az edzés a fogyás egyik kulcsmomentuma. Hiába diétázol akármilyen keménye, ha nem mozodgsz, akkor a várt eredmény minimum lassabban fog bekövetkezni, de a hosszútávú súlycsökkentés csak és kizárólag edzések beiktatásával érhető el. Az edzések után fontos pótolni a felhasznált tápanyagokat, ám egy kiadós edzés után nagyon könnyen eshetsz abba a hibába, hogy visszaszedet az edzés során elégetett kalóriákat. Sőt akár még többet is, így az edzés jótékony hatásait teljesen kiiktatva. Ezért fontos, hogy az edzés utáni készítményed a lehető legkörültekintőbben készítsd el. Ezt megkönnyítendő a következőkben 6 szuper receptet olvashatsz, amik használatakor nem kell aggódnod a túlzott kalóriabevitel miatt.

 

1. Mogyoróvajas banán

Ha a fárasztó edzés után megéheztél, akkor jó választás egy banán egy-két kanál mogyoróvajjal. Arra azonban figyelj, hogy 100%-os mogyoróvajat használj, az adalékanyagoktól, mint cukor vagy pálmaolaj. A banán segít pótolni a szénhidrátot, káliumot és magnéziumot. Ezek a tápanyagok fontosak az edzés utáni felépülésben. A mogyoróvaj pedig eszenciális fehérjéket és zsírokat tartalmaz.

 

2. Sült édesburgonya és tojás

Az édesburgonya-tojás párosítás tökéletes kombináció, ha magas biológiai értékű ételre vágysz. Ez azt jelenti, hogy az ételben található fehérje magas arányban hasznosul a szervezetedben. Ezt azért fontos figyelni, mert attól még, hogy valamiből 20g fehérjét viszel a szervezetedbe, az nem jelenti azt, hogy a tested mind a 20g-ot hasznosítja.

 

3. Görög yoghurt bogyós gyümölcsökkel

A görög yoghurtok magas fehérje tartalmúak. Egy átlagos 200g-os yoghurt 10-15g fehérjét tartalmaz. A málna, ribizli, szeder - legyen friss vagy fagyasztott - alacsony kalória- és szénhidrát tartalmúak, emellett magas az antioxidáns tartalmuk. Zabpehely hozzáadásával pedig tökéletes reggelit készíthetsz belőle.

 

4. Túró zöldségrudacskákkal

Gondolom nem új információ számodra, hogy a túrónak igen magas a fehérje tartalma.  Kicsit leturmixolva (esetleg görög yoghurttal keverve) tökéletes Dip szószt készíthetsz uborka vagy répa rudacskákhoz. És ha zöldség helyett inkább édesen ennéd, akkor burbon vaníliával vagy fahéjjal is feldobhatod.

 

5. Quinoa saláta

A quinoa az egyik legjobb edzés után étel, amit csak választhatsz. Annyira tápláló ételről van szó, hogy ha esetleg egy kicsit többet csinálsz, akkor bátran elrakhatod a maradékot másnap ebédre. A quinoa egy vegán protein forrás. 100g-ja 15g fehérjét tartalmaz (a csirkemell 22g-ot). Bolondítsd meg egy kis babbal és csicseriborsóval, így még jobban felturbózva a fehérje tartalmát.

 

6. Edzés utáni shake

A legegyszerűbb természetesen, ha poralakban megveszed a fehérje készítményeket. Ilyen termékek választásánál arra kell figyelned, hogy minél alacsonyabb legyen a kalória tartalma, ne tartalmazzon cukrot, és minél jobb minőségű fehérjéből legyen. Azonban ha inkább magadnak készíténéd el, akkor visszanyúlhatsz az első pontban említett banánhoz és mogyoróvajhoz. Egy kis tej összeadásával rakd bele egy smoothie készítőbe és adj hozzá egy kis vaníliát vagy kakaóport (igazit, nem instantot). Így egy nagyszerű, friss turmixot kapsz, tele tápanyagokkal.

 

Edzés után fontos a tápanyagraktárak feltöltése, de mindig figyelj arra, hogy nehogy több kalóriát vigyél be, mint amennyit az edzéssel elhasználtál, mert ez drasztikusan lecsökkentheti, vagy akár meg is állíthatja a fogyást.

 

Ha tetszett a cikk, nyomj egy like-ot és oszd meg ismerőseiddel. 

 

Webáruház készítés