A termék a kosárba került.
Új jelszó kérése

 Fit Body Blog | összes cikk>

BIZTONSÁGOS
VÁSÁRLÁS


A vásárlásod során a jelenleg elérhető legbiztonságosabb technológiákat alkalmazzuk.

TOVÁBB OLVASOM

  _

LEGYÉL A
TÖRZSVÁSÁRLÓNK!


Ha 35.000 Ft összértékben vásárolsz, akkor a kövezkező vásárlásaidból 10% kedvezményt biztosítunk!

TOVÁBB OLVASOM

  _

INGYENES
SZÁLLÍTÁS


15.000 Ft-os rendelés felett szállítás PostaPontra ingyenes, de alatta is csak 980 Ft!

TOVÁBB OLVASOM

  _

KÉRDÉSED
VAN?


Rendelésed felől érdeklődnél? 
Információra, segítségre van szükséged? Segítünk!

TOVÁBB OLVASOM

  _

 

 

 

TOP termékek
KÖVESS MINKET!
Body&Fit Hungary az Instagramon
Fizetési megoldás
FIT BODY BLOG
2018.03.29 18:06

6 meglepő tény arról, hogy miért nem tudsz fogyni

  Fit Body blog 6 meglepő tény arról, hogy miért nem tudsz fogyni

6 meglepő tény arról, hogy miért nem tudsz fogyni

Precízen megtervezett és betartott diéta, rendszeres testmozgás és minden kis alkalom megragadása a mozgásra, és mégse fogysz egyetlen kilót se. Ez persze elkeserítő és a lelkesedésed is letöri, talán abba is hagyod inkább az egész fogyókúrát: ennyi energiabefektetés a nagy semmiért. Azonban rengeteg kis dolog játszhat közre ebben, a legtöbbet lehet, észre se veszed. Nézzünk hát 6 meglepő tényt, amiről talán nem is gondoltad, hogy befolyásolja a fogyásod.

 

1. Túl sokat iszol

Itt persze nem a vízről beszélünk. Gyümölcslevek, üdítők, smoothik. Hiába választas hozzáadott cukortól mentes termékeket, ezek a legtöbbször akkor is tele vannak gyümölcs cukorral, ami amellett, hogy üres kalória még a szomjad se oltja, így csak jobban itatja magát. És nem is gondolnád, de az alkoholban is rengeteg kalória van, amivel számolnod kell. 1g tiszta alkoholban annyi kalória van, mint 1g zsírban (nagyjából 9g). Azonban míg a jó zsírok szükségesek és egészségesek, mivel szükségesek a testednek és segítenek a telítettség érzet elérésében, addig az alkohol teljesen üres kalória (és még kiszáradáshoz is vezet).

 

2. Edzés után túl sokat eszel

"Edzettem, hogy már annyit eszem, amennyit csak akarok!". Végeztél egy 25 perces izzasztó kardió edzéssel? Ez egy nagyon jó út a fogyáshoz, azonban figyelj arra, hogy az edzéssel elégetett kalóriákat ne vidd be a szervezetedbe közvetlen edzés után. Ráadásul az ember hajlamos több kalóriát bevinni ilyenkor, mint amennyire ténylegesen szüksége van.  Egy fehérje shake bőségesen elegendő edzés után (a megfelelő víz mellett)

 

3. Nem az evésre koncentrálsz

Az evéssel töltött idő nettó veszteség. Biztos te is érezted már így, ezért vagy dolgoztál közben, vagy utazás közben iktattad be, vagy csak szimplán leültél a TV elé. Ezekkel azonban elvonod a figyelmed magáról az evésről, így hajlamos leszel többet enni annál, amennyire tényleg szükséged van, mert nem figyelsz a tested üzeneteire. Ezért ha eszel, akkor teremts olyan körülményeket, hogy csak az étkezésre tudj koncentrálni.

 

4. Túl keveset alszol

Lehet meglepődsz, de bizony közvetlen összefüggés van az alváshiány és a hízás közt. Ha kevesebb mint hét órát alszol éjszaka az megnöveli a tested ghrelin hormon termelését, ami éhségérzetet okoz. A csillapíthatatlan éhségérzetet pedig valószínűleg minél gyorsabban szeretnéd csökkenteni, ezért gyorsan hozzáférhető ételhez fog nyúlni, pl.: pizza, hamburger stb. Ezért a falási kényszer megelőzése érdekében gondoskodj megfelelő mennyiségű és minőségű alvásról.

 

5. Túl stresszes élet

A stressz befolyásolja a hormon szinted és a súlyod is. Ha nem tanulod meg, hogyan relaxálj a munkában és a magánéletben egyaránt, akkor az stresszből akadó falási kényszerhez vezet. Megnő a cukor és egyszerű szénhidrátok utáni vágy, mivel ezek fogyasztása boldogság hormonak szabadít fel. Azonban így rengeteg plusz kalória jut a szervezetedbe. Hogy tudsz ez ellen kűzdeni? Találj alternatívákat a stressz levezetésére: futás, yoga, forró fürdő stb. tökéletes a stressz levezetésére és ezáltal az éhségérzet csökkentésére is.

 

6. Egyoldalúan edzel

A változatosság nem csak az étkezésben fontos. Ha mindig ugyanazt az edzéstervet használod egy idő után megállsz a fejlődésben. Mindig ugyanazokat az izmokat mozgatod, így egy idő után már nem lesz számukra kihívás végigcsinálni az edzést. Ezért mindig fektess új és újabb célokat magad elé. Edz egy partnerrel, így jutva motivációhoz, vagy vezesd egy füzetben az eredméyeidet és edzésről edzésre próbáld megdönteni azokat. Próbálj ki új sportokat, edzésmódokat. Ezáltal mind jobban tudod átmozgatni magadat, így plusz kalóriát is égetve.

 

A fogyókúra és testépítés gondos, körültekintő megtervezést igényel. És az is nagyon fontos, hogy ezeket be is tartsd, és ne törjön le, ha nem látszik egyből az eredmény. A változás nem fog egyik napról a másikra megtörténni, ezért fontos, hogy ha a mérleg nem is mutatja azt, amit szeretnél attól még ne hagyd abba az egészet, ez csak átmeneti visszaesés.

 

Ha tetszett a cikk nyomj egy like-ot és oszd meg ismerőseiddel. 

Webáruház készítés