A termék a kosárba került.
Új jelszó kérése

 Fit Body Blog | összes cikk>

BIZTONSÁGOS
VÁSÁRLÁS


A vásárlásod során a jelenleg elérhető legbiztonságosabb technológiákat alkalmazzuk.

TOVÁBB OLVASOM

  _

LEGYÉL A
TÖRZSVÁSÁRLÓNK!


Ha 35.000 Ft összértékben vásárolsz, akkor a kövezkező vásárlásaidból 10% kedvezményt biztosítunk!

TOVÁBB OLVASOM

  _

INGYENES
SZÁLLÍTÁS


15.000 Ft-os rendelés felett szállítás PostaPontra ingyenes, de alatta is csak 980 Ft!

TOVÁBB OLVASOM

  _

KÉRDÉSED
VAN?


Rendelésed felől érdeklődnél? 
Információra, segítségre van szükséged? Segítünk!

TOVÁBB OLVASOM

  _

 

 

TOP termékek
KÖVESS MINKET!
Body&Fit Hungary az Instagramon
Fizetési megoldás
FIT BODY BLOG
2018.03.29 18:02

8 tipp, hogy hogyan kezd a diétát

  Fit Body blog 8 tipp, hogy hogyan kezd a diétát

8 Tipp a fogyás elkezdéséhez

Te is szeretnél formába kerülni a bikiniszezonra, de fogalmad nincs, hogy vágj bele. Nyugi, ezzel a problémával nem csak te kűzdessz, rengetegen nem tudják, hogy érdemes elkezdeni a fogyókúrát. És míg univerzális fogyókúra nincs, és ez mindenkinél más és más, addig vannak apró tippek, amiket mindenkinek érdemes megfogadnia.

 

1. Határozd el magad

Az elhatározás a legfontosabb tényező a fogyókúra elkezdéséhez. Először fel kell magadban ismerned, hogy már nem érzed jól magad a bőrödben és ezen változtatni szeretnél. Ezt a döntést magadnak kell meghoznod, más nem fog tudni ebben befolyásolni. Ez az elhatározás megváltoztatja a mindennapjaidat, ezért fontos az elhatározás és hogy komolyan gondold. Ne hazudj magadnak, ha eredményt szeretnél elérni. És nagyon fontos, hogy ne másokért, ne a társadalmi elvárásokért akarj változni, hanem MAGADÉRT!

 

2. Sétálj

A sétának rengeteg jótékony hatása van és a legjobb, hogy ingyenes és bármikor rendelkezésre áll. A futással és ugrálással ellentétben a sétálás nem terheli az ízületeket. És nem kell feltétlenül arra gondolni, hogy minden este lemenj órákra gyalogolni. Persze az is egy jó napbefejező lehet. Kedvenc zenéddel a füledben sétálgatni a természetben. De elég kicsiben kezdeni: Lekésted a buszt? Gyalogold le azt a pár megállót. Messze a lift? Nem halsz bele pár emeletnyi lépcsőzésbe!

 

3. Legyen példaképed

Úgy a legkönnyebb siekreket elérni, ha előtted a cél. Keress képeket olyan emberekről, akiknek irigyled az alakját, és legyenek ők az iránymutatók: "Nekem is ilyen alakom lesz!". És bármikor, amikor a motiváció alább hagy és úgy érzed, hogy kilépnél, akkor csak vedd elő a képet. A legnagyobb motiváció pedig ha magadról használsz egy képet. Egy - talán nem is olyan régi - képet, ahol bomba formában voltál. Álljon az előtted célként.

 

4. Ne idd meg a kalóriádiat - csak a víz!

Ha fogyókúrára adod a fejed, akkor néhány dologról egész biztosan le kell mondanod: semmi üdítő, gyümölcslé, de még sport ital se. Csak és kizárólag a jó öreg víz. Ez az egyetlen olyan folyadék, ami oltja a szomjad, hozzájárul a hidratáláshoz és teljesen kalóriamentes. A napi vízigény persze egyénenként változó és sok más dolog, pl.: az időjárás is befolyásolja, azonban aranyszabály, hogy testtömeg kg-onként 35-40ml vizet kell naponta fogyasztanod. És ehhez ne felejts el hozzászámolni 500-1000ml-t minden egyes edzéssel töltött órával. És amikor azt mondtam, hogy víz, az tényleg víz legyen, semmi diétás üdítő! A mesterséges édesítőszerek ugyanolyan hatást váltanak ki a szervezetedben, mint a cukor, csak itt nincs semmilyen kalória, ami ezt a hatást kikapcsolhatná. Ez a folyamat pedig faláskényszerhez vezet.

 

5. Határozd meg a miértet

Miért akarsz fogyni? Ezt fontos megfogalmaznod magadban. És ha megvan a válasz, legjobb, ha nem tartod magadban. Írd le papírra és minden látható helyre rakd ki, hogy a nap minden egyes pillanatában emlékeztessen téged a célodra. A legjobb olyan válasz találása, ami érzelmileg is érint: "Szeretnék fitt és mozgékony lenni, hogy újra focizhassak a gyerekeimmel" vagy "Szeretnék egészségesebb lenni, hogy megélhessem az unokáim születését", esetleg "Nem szeretnék több nyári programot kihagyni". És mindenképp óvakodj az elcsépelt közhelyektől: "Azért csinálom, hogy megmutassam a többieknek, hogy megy". Ezek már csak azért se jók, mert ezt az egészet magadnak kell csinálni. Aki nem fogad el úgy, ahogy vagy, az nem érdemli meg a figyelmed.

 

6. Figyelj arra, mit eszel

Tudod mennyi kalóriát viszel be? Ha azt gondolod, hogy igen, valószínűleg még akkor is meglepődnél, ha utána számolnál. A legtöbben általában alábecsülik a bevitt energia mértékét. Az alábecsléssel rengeteg felesleges kalóriához juttatod a szervezeted, ami súlygyarapodáshoz vezet. Azonban a túl kevés kalória bevitele lassíthatja a fogyást, ilyenkor a tested ugyanis átáll éhezés módba és sokkal nehezebben égeti el a zsírkészleteket. Eleget kell ahhoz enned, hogy a tested elkezdje felélni a zsírraktárakat. Ezért fontos nagyon, hogy folyamatosan nyomon kövesd, hogy mennyit eszel.

 

7. Figyelj arra mit eszel

Persze, fontos, hogy megválogasd, mit eszel, de a címet most szó szerint kell értened. Legyél magadhoz őszinte: Te is TV-t nézel, számítógépezel vagy a telefonodat nyomkodod evés közben. Mikor volt utoljára, hogy szószerint figyeltél az ételre, megnézted, mit eszel? Ezentúl szánj minőségi időt az étkezésre, kapcsolj ki minden zavaró tényezőt és csak az evésre összpontosíts. Ezzel a kis változással elérheted azt, hogy tested időben jelezhesse, ha már eleget ettél.

 

A fogyókúra hosszú folyamat, de ha a kezdeti nehézségeken túl vagy és látod a fejlődést, akkor egy idő után már rutinná, az életeddé válik. Az egészséges élet már nem egy kúra, hanem életmód lesz és a mindennapjaid részévé fog válni, ha kitartóan dolgozol az elején.

 

Ha tetszett a cikk nyomj egy like-ot és oszd meg ismerőseiddel.

Webáruház készítés