A termék a kosárba került.
Új jelszó kérése

 Fit Body Blog | összes cikk>

BIZTONSÁGOS
VÁSÁRLÁS


A vásárlásod során a jelenleg elérhető legbiztonságosabb technológiákat alkalmazzuk.

TOVÁBB OLVASOM

  _

LEGYÉL A
TÖRZSVÁSÁRLÓNK!


Ha 35.000 Ft összértékben vásárolsz, akkor a kövezkező vásárlásaidból 10% kedvezményt biztosítunk!

TOVÁBB OLVASOM

  _

INGYENES
SZÁLLÍTÁS


15.000 Ft-os rendelés felett szállítás PostaPontra ingyenes, de alatta is csak 980 Ft!

TOVÁBB OLVASOM

  _

KÉRDÉSED
VAN?


Rendelésed felől érdeklődnél? 
Információra, segítségre van szükséged? Segítünk!

TOVÁBB OLVASOM

  _

 

 

TOP termékek
KÖVESS MINKET!
Body&Fit Hungary az Instagramon
Fizetési megoldás
FIT BODY BLOG
2018.06.06 08:40

A borsó fehérje 6 előnye

  Fit Body blog A borsó fehérje 6 előnye

A borsó fehérje 6 előnye

Egyre több táplálkozási szakértő egyetért abban, hogy a borsó fehérje az egyik legtökéletesebb fehérjeforrás az emberi szervezet számára. Olyan pozitív egészségügyi hatásokkal bír, melyek felülmúlják az állati eredetű fehérjéket és az egyéb növényi fehérjéket is.

Erősíti az izomzatodat
A Journal of the International Society of Sports Nutritionben 2015-ben publikált kutatás alapján kijelenthető, hogy a borsó fehérje ugyanolyan pozitív hatással van az izomnövekedésre és izom regenerációra, mint a tej alapú fehérjeporok. Emellett a borsó fehérjének kiemelkedő az l-arginin tartalma, ami egy izomépítést nagymértékben segítő aminosav.

Segíti a fogyásodat
Az összes fehérjére igaz, hogy úgynevezet „termikus” hatással bírnak, vagyis emésztés során a szervezetben hő keletkezik. Mivel a fehérjék megemésztéséhez sok energiára van szükség, egy magas fehérjetartalmú étrenddel több kalóriát és több zsírt égetünk el. A Nestlé svájci kutatási központja által publikált eredmények szerint az étkezés előtt fél órával elfogyasztott borsó fehérje shake jobban telít, mint a tejsavó fehérje.

Segíthet a vércukorszinted szabályozásában
A Torontói Egyetem munkatársai által közzétett kutatási eredmények alapján a borsó fehérje javítja a vércukorszint-szabályozást. A kutatók azt figyelték meg, hogy borsó fehérje fogyasztása után a vércukorszint alacsonyabb volt, mint egyébként az étkezések után lenni szokott.

Támogatja a szíved egészségét
Kanadai tudósok kimutatták, hogy a borsó fehérje képes csökkenteni a magas vérnyomást. Egy másik, az American Journal of Epidemiology című szaklapban publikált kutatás szerint az étrendben található állati eredetű fehérjék lecserélése növényi fehérjékre csökkenti a koszorúér-betegség kockázatát.

Csökkentheti a vesebetegség kockázatát
Szintén Kanadai kutatási eredmény, hogy a borsó fehérje fogyasztása akár késleltetheti vagy meg is akadályozhatja a krónikus vesebetegség kialakulását. A borsó fehérje kiváló táplálék a már kialakult krónikus vesebetegség esetén is, elsősorban vérnyomáscsökkentő tulajdonsága miatt.

Vasban gazdag aminosavforrás
Nagyszerű választás nemcsak sportolók és vegetáriánusok számára, hanem azoknak az idősebb embereknek is, akik szeretnék megakadályozni az izomleépülést. A borsó fehérje aminosavjai úgy egészítenek ki más növényi proteineket, hogy egy állati proteinnek megfelelő biológiai értékű fehérje keletkezik.

Összeségében tehát elmondható, hogy az erősportolók számára a borsó fehérje shake a megfelelő edzés értékes kiegészítője, a fogyni vágyók pedig a súlycsökkentés gyorsítására használják a borsó fehérjét.

 

Források:

  • Effect of different protein sources on satiation and short-term satiety when consumed as a starter. Nutr J. 2011 Dec 23;10:139.
  • Associations of dietary protein with disease and mortality in a prospective study of postmenopausal women. Am J Epidemiol. 2005 Feb 1;161(3):239-49.
  • Pea Protein Fights Blood Pressure And Kidney Disease, Monday 23 March 2009, MedicalNewsToday
  • Pea proteins oral supplementation promotes muscle thickness gains during resistance training: a double-blind, randomized, Placebo-controlled clinical trial vs. Whey protein. J Int Soc Sports Nutr. 2015 Jan 21;12(1):3.
  • Acute effects of pea protein and hull fibre alone and combined on blood glucose, appetite, and food intake in healthy young men–a randomized crossover trial. Appl Physiol Nutr Metab. 2014 Dec;39(12):1360-5.

Ha tetszett a cikk like-old Te is és oszd meg ismerőseiddel.

 

Webáruház készítés