A termék a kosárba került.
Új jelszó kérése

 Fit Body Blog | összes cikk>

BIZTONSÁGOS
VÁSÁRLÁS


A vásárlásod során a jelenleg elérhető legbiztonságosabb technológiákat alkalmazzuk.

TOVÁBB OLVASOM

  _

LEGYÉL A
TÖRZSVÁSÁRLÓNK!


Ha 35.000 Ft összértékben vásárolsz, akkor a kövezkező vásárlásaidból 10% kedvezményt biztosítunk!

TOVÁBB OLVASOM

  _

INGYENES
SZÁLLÍTÁS


15.000 Ft-os rendelés felett szállítás PostaPontra ingyenes, de alatta is csak 980 Ft!

TOVÁBB OLVASOM

  _

KÉRDÉSED
VAN?


Rendelésed felől érdeklődnél? 
Információra, segítségre van szükséged? Segítünk!

TOVÁBB OLVASOM

  _

 

 

TOP termékek
KÖVESS MINKET!
Body&Fit Hungary az Instagramon
Fizetési megoldás
FIT BODY BLOG
2017.09.10 20:23

Erősíts nőként is!

    FitBody Blog > Erősíts nőként is!

Régóta él az a sztereotípia, hogy a férfiaknak az edzés a hatalmas súlyok emelgetéséből kell, hogy álljon, míg a nők nem csinálhatnak mást, mint aerobikot, futást és egyéb „lányos” sportokat. De tényleg igaz, hogy nőként nem használhatod néha te is a súlyzókat? És mi lesz, ha mégis?

 

A legnagyobb ellenérv abból a hiedelemből ered, hogy ha nőként nekiállsz súlyt emelni, akkor úgy fogsz kinézni, mint a férfi body builderek, ami a legtöbb férfi számára nem lenne vonzó. Azonban az izomtömeg növelése nemhogy a nőknek, de még a férfiaknak is nehéz dolog, nem megy egyik napról a másikra.

Az izom építésében a tesztoszteron játszik nagyon fontos szerepet. Ez egy kifejezetten férfi hormon, amit ettől függetlenül a női test is termel, igaz nagyjából tized akkora mértékben. Már ebből is logikusan vonható le a következtetés, hogy a nők sokkal nehezebben izmosodnak, mint a férfiak, és kérdezd csak meg bármelyik testépítő férfit, hogy mennyi ideig tartott eljutnia odáig, ahol most tart. És ha ehhez hozzáveszed, hogy az alacsonyabb tesztoszteron-szint miatt, nem csak a növekedés, de a maximális izomtömeg is alacsonyabb a férfiakhoz képest, akkor nincs mitől félned.

 

De akkor minek súlyzóznál, ha izmot úgyse tudsz építeni vele?

Nos, a súlyemelés nem csak abban segít, hogy látványosan nőjenek az izmaid. A folytonosan, nagy súlyokkal ismételt mozgás megkeményíti az izmaidat, tonizálja azokat. Ezért ha rendszeresen súlyzózol sokkal formásabb leszel, mint a sima diétával vagy megerőltető aerob edzéssel.

Miért?

Az izmok a csontokhoz tapadnak (így fix helyük van a testedben). Ezzel szemben a zsír a bőrödhöz tapad, így a bőrrel együtt el tud mozdulni (ezért lógnak a zsírpárnák a testen). Aerob edzésekkel az izmaidat nem mozgatod át olyan mértékben, hogy fejlődjenek, így csak zsírt vesztesz, amitől fogyni ugyan fogsz, de az alakod érdemben nem változik. Sőt! Ha túlzásba viszed az ilyen edzéseket, azzal még akár ellentétes hatást is elérhetsz. Ha nagyon hosszú ideig kínzod az izmaidat, akkor a tested elkezdi leépíteni azokat, hogy pótolja a szükséges tápanyagokat. Jó példa erre, ha megfigyelsz egy hosszútávfutót (mondjuk maratonistát) és egy rövidtávfutót (mondjuk sprintert).

Amellett, hogy az izmok megfelelő fejlesztésétől sokkal jobb alakod lesz, a fogyást is gyorsíthatja. Az izmoknak energiára van szüksége a működéshez, és minél több izmod van, ez annál több energiát jelent. Tehát a nagyobb izomzat több kalóriát éget (még nyugalmi állapotban is!).

A megfelelő eredmény elérése nem is olyan egyszerű, mint talán elsőre gondoltad. Bár a futással jól lehet fogyni, azonban az ideális alak eléréshez önmagában kevés. Hogy megfelelő formába hozd magad érdemes egy-egy edzésen inkább a súlyzókat használnod. Ne feledd: azért mert néha súlyokat emelsz még nem válsz egyből izomkolosszussá. Olyannyira nem, hogy fizikailag képtelenség is lenne (a női testépítők különböző szereket használva érik el ezt a szintet). És ne keseredj el, ha azt tapasztalod, hogy az új edzéseddel csökkent a fogyásod mértéke: az izom többet nyom a zsírnál, így pusztán a mérlegre hagyatkoznod hiba lenne, helyette inkább higgy a tükörnek.

 

 

Ha tetszett a cikk nyomj egy like-ot és oszd meg ismerőseiddel.

 

 

    További cikkek Neked! | ÖSSZES CIKK>

 

 

 

 

Proteines Madártej

 

 

 

Sokunk nagy kedvence a madártej, mely francia eredetű desszert, tojásfehérjéből felvert habgaluskákat tartalmazó vaníliás tejsodó. Mindez diétásan és magas fehérjetartalommal is készíthető. 

Tovább >>>

 

 

 

 

 

Triplacsokis korongok

 

 

 

Sajnos akár tetszik, akár nem a nyárnak lassan vége és beköszönt az ősz, és egyre több időt töltünk a lakásban, de ne szaladjunk enynire előre, ezért most még egy egyszerű, gyorsan elkészíthető receptet hoztunk, amit akár a gyerkőcöknek is csomagolhatsz. 

Tovább >>>

 

 

 

 

 

Superfood?Tényleg szuper?

 

 

 

Minden idők legegészségesebb divatja a superfood. Nem új keletű kifejezés, több mint egy évszázada létezik, mégis az utóbbi években söpört végig a világon. Nézzük, hogy tényleg olyan szuperek?

Tovább >>>

 

 

 

 

 

Fenékformálás, mert sosem lehet elég kerek

 

 

 

Ki ne szeretne kerek, formás feneket. Ez a testrész az egyik leghangsúlyosabb részed, ezért biztos te is szeretnéd, ha mindig csúcsformában lenne. Lássuk az öt leghatásosabb gyakorlatot, amit még otthon is el tudsz végezni.  

Tovább >>>

 

 

 

Webáruház készítés