A termék a kosárba került.
Új jelszó kérése

 Fit Body Blog | összes cikk>

BIZTONSÁGOS
VÁSÁRLÁS


A vásárlásod során a jelenleg elérhető legbiztonságosabb technológiákat alkalmazzuk.

TOVÁBB OLVASOM

  _

LEGYÉL A
TÖRZSVÁSÁRLÓNK!


Ha 24.000 Ft összértékben vásárolsz, akkor a kövezkező vásárlásaidból 10% kedvezményt biztosítunk!

TOVÁBB OLVASOM

  _

INGYENES
SZÁLLÍTÁS


14.000 Ft-os rendelés felett szállítás PostaPontra ingyenes, de alatta is csak 790 Ft!

TOVÁBB OLVASOM

  _

KÉRDÉSED
VAN?


Rendelésed felől érdeklődnél? 
Információra, segítségre van szükséged? Segítünk!

TOVÁBB OLVASOM

  _

 

 

 

TOP termékek
KÖVESS MINKET!
Body&Fit Hungary az Instagramon
Fizetési megoldás

FIT BODY BLOG

2017.08.14 08:29
Ezek a lehatásosabb bicepsz gyakorlatok

bicepsz gyakorlat, bicepsz edzése, bicepsz erősítése, bicepsz formálása

A bicepsz a tested egyik leghangsúlyosabb, leglátványosabb és nem utolsó sorban egyik legkönnyebben fejleszthető izma. És hogy igazán a legtöbbet hozhasd ki magadból: lássuk az öt legjobb gyakorlatot, amivel megdolgoztathatod őket.

De a gyakorlatok megértéséhez és tökéletes kivitelezéséhez először egy kis anatómia óra. A bicepsz egy kétfejű karizom, azaz az izom két különböző helyről ered a felkarból és a könyökízületnél közös tapadási ponton rögzül az alkarhoz. A hosszú fejű izom a lapockacsontból indul, hasonlóan a rövid fejű izomhoz, ám ez az ízületi tokba lép először. Összefoglalva: a hosszú fejű izom felel az alkar behajlításáért, míg a rövid fejű izom végzi annak forgatását.

Egy megfelelő edzéstervvel a bicepsz minden rostját megmozgathatod, de fontos, hogy a listát pontosan tartsd be, csak így éred el a maximális hatékonyságot.

 

1. „Kalapácsozás”:

Ehhez a gyakorlathoz két félkezes súlyzóra lesz szükséged. Válassz akkora méretűt, amivel nagyjából 8-12 ismétlés megtétele már kihívást jelent. A súlyokat tartsd a törzsed mellett, a kézfejeid kifele nézzenek. Ezután felváltva emelgesd őket úgy, hogy a súlyók min

dvégig ugyanabba az irányba néznek (ne forgasd őket). A gyakorlat közben figyelj arra, hogy a könyököd ne mozogjon és összpontosíts, hogy csak a bicepszed dolgozzon. 

2. Alátámasztott emelés:

A legbiztosabb akkor lehetsz abban, hogy nem mozog a könyököd emelés közben, ha esélyt se hagysz neki rá. A könyök alátámasztása ezért egy nagyszerű plusz a súlyemeléshez. Meglátod, hogy mennyivel nehezebben tudod ugyanazt a súlyt megemelni ezzel a módszerrel, ami jól jelzi, hogy most már tényleg csak a bicepszed dolgozik.

3. Kétkezes súlyzó:

Legyen egyenes, vagy francia, mind a két rúd azt a célt szolgálja, hogy a kezeid a mozdulat teljes egésze alatt ugyanakkora szöget zárjanak 

be a testeddel. A francia rúd a csuklód döntésével pedig megváltoztatja az izmok terhelését. Próbáld ki zártabb és szélesebb fogással is, hogy érezd, mikor melyik izmod dolgozik leginkább

4. Félkezes, forgatással

Ez a gyakorlat annyiban tér el az elsőtől, hogy itt az emelés alatt kifele forgatod a súlyt akkora sebességgel, hogy az emelés tetejére a rúd párhuzamos legyen a törzseddel. Ez a gyakorlat folyamatosan változtatja az izmok terhelését, így mindent átmozgat a karodban.

5. A „hagyományos”:

A teljesen alap félkezes súlyzózás. A súlyzó rúd végig párhuzamos a törzseddel, és így emeled felváltva. Ez a gyakorlat keményen megdolgoztatja a bicepszet, mivel nincs erőátadás a forgatás hatására, valamint mivel a kézfejed merőleges a felkarodra szinte csak a bicepsz fog dolgozni.

 

A tökéletes eredménye eléréséhez minden izmot lelkiismeretesen meg kell dolgoztatni. Ne feledd: izmaid akkor fejlődnek igazán, ha olyan gyakorlatot csináltatsz velük, amit még soha. Ezért fontos, hogy változatos legyen az edzésed, mindig legyen benne valami új gyakorlat és minden edzésen egy kicsit többet teljesíts az előzőnél. Ha ezt a két gondolatot megtartod, akkor nem fogsz csalódni az eredményben.

 

Ha tetszett a cikk, nyomj egy like-ot és oszd meg ismerőseiddel.

 

 




    További cikkek Neked! | ÖSSZES CIKK>

 

 

 

 

 

WheyChoco Banán fagylalt

 

 

 

Itt a nyár és mindannyian tudjuk, hogy ez azt jelenti itt a fagylaltok ideje! Tagadhatatlan, hogy a bolti jégkrémek finomak, de létezik egy egészségesebb alternatíva is, így akár gyakrabban vagy a diéta részeként is élvezheted.

Tovább >>>

 

 

 

 

 

Megfelelő mennyiségű folyadékot fogyassz

 

 

 

A mai rohanó életmódunkban sokszor még az alapvető dolgokat is elfelejtjük, mondván egyszerűen nincsen rá „időnk”. Sokan így viszonyulunk a megfelelő víz és folyadék bevitelhez. Modern korunk egyik vívmánya, hogy egyszerűen elfelejtettünk eleget(!) inni…

Tovább >>>

 

 

 

 

 

Rocky Road proteines csokoládé falatok

 

 

 

Villámgyors proteines csokoládés süti! Gyors, könnyű, semmilyen lisztre nincs szükséged és igazából még sütnöd sem kell! Ez a Rocky Road proteines csokoládés falatok, mely remek választás, ha nincs sok időd és természetesen személyre szabhatod az összetevőket is, például: különböző diófélékkel, szárított gyümölcsök-kel, többféle keksszel is kiegészítheted.

Tovább >>>

 

 

 

 

 

Izmosodj és feszesedj spenóttal!

 

 

 

Építs izmot természetesen, SPENÓTTAL! Persze, persze, azt te is tudod, hogy Popeye is azért erős, mert sok spenótot eszik. De ezt biztosan csak azért mondták neked, hogy megedd a főzeléket De, mint általában mindennek, ennek is van igazság alapja? Mi a szerepe a spenótnak az izmok fejlődésében?

Tovább >>>

 

 

 


 

    Termékajánló Neked! | ÖSSZES TERMÉK>>

Smart Chips (23g)

470 Ft

ChocoPro - Proteines Csokoládé (85g)

950 Ft

Pure Tarwegras - Búzafű por (250g)

1 990 Ft

WheyChoco (250g)

2 490 Ft

Smart Bars Crunchy fehérje szelet (45g)

490 Ft

Whey Perfection fehérjepor

6 190 Ft

 


Webáruház készítés