A termék a kosárba került.
Új jelszó kérése

 Fit Body Blog | összes cikk>

BIZTONSÁGOS
VÁSÁRLÁS


A vásárlásod során a jelenleg elérhető legbiztonságosabb technológiákat alkalmazzuk.

TOVÁBB OLVASOM

  _

LEGYÉL A
TÖRZSVÁSÁRLÓNK!


Ha 35.000 Ft összértékben vásárolsz, akkor a kövezkező vásárlásaidból 10% kedvezményt biztosítunk!

TOVÁBB OLVASOM

  _

INGYENES
SZÁLLÍTÁS


15.000 Ft-os rendelés felett szállítás PostaPontra ingyenes, de alatta is csak 980 Ft!

TOVÁBB OLVASOM

  _

KÉRDÉSED
VAN?


Rendelésed felől érdeklődnél? 
Információra, segítségre van szükséged? Segítünk!

TOVÁBB OLVASOM

  _

 

 

TOP termékek
KÖVESS MINKET!
Body&Fit Hungary az Instagramon
Fizetési megoldás
FIT BODY BLOG
2017.08.17 20:08

Fenékformálás, mert sosem lehet elég kerek

    Fit Body blog > Fenékformálás, mert sosem lehet elég kerek

Ki ne szeretne kerek, formás feneket. Ez a testrész az egyik leghangsúlyosabb részed, ezért biztos te is szeretnéd, ha mindig csúcsformában lenne. A megformálás első lépése, hogy eljársz konditerembe, és mivel is tudnád jobban formába hozni, mint egy kis kardióval. De jó, ha tudod, hogy pusztán kardió edzéssel sose lesz olyan formás, mint amilyenről álmodsz. A fenék nem csak zsírpárnákból áll, izmokat is tartalmaz, amiket erősítened, formálnod kell, hogy az áhított alakot el tudd érni. És hogy ez minél könnyebben menjen megosztunk veled pár tippet.

1. Guggolás

A guggolás a fenékformálás egyik leghatékonyabb módja. A guggolás több izmodat is megmozgatja, így a hatás még látványosabb lesz. A legjobb, ha súlyokkal csinálod, de természetesen súlyok nélkül is érhetsz el fejlődést. A guggolásnál kifejezetten fontos, hogy megfelelő technikával csináld, ugyanis ennek hiányában akár térdsérülés is lehet a vége. A megfelelő technika pedig nem más, mint hogy a lábaid vállszélességben, a lábfejeid 30°-ban kifele néznek, és minimum derékszögig hajlítod a lábad, miközben a hátad végig egyenes. Fontos, hogy a térded sose kerüljön előrébb a lábadnál. Ha súllyal csinálod, akkor azt a nyakadhoz rakd, és a válladdal támaszd meg.

2. Csípőemelés

Ez a gyakorlat inkább a mélyizmok megdolgoztatására szolgál. A kivitelezéshez semmi másra nincs szükséged, mint egy padra és súlyokra. A gyakorlat nagyon egyszerű: A válladat a padra rakva, a talpadat a földre helyezve elkezded megemelni a csípőd, míg már nem tudod tovább tolni, majd lassan visszaereszted. Ha jól csinálod, akkor pár ismétlés után érezni fogod, ahogy égnek a fenék izmaid.

3. Csípőtolás

Ez a gyakorlat nagyon hasonló az előzőhöz, viszont könnyebb és bárhol, bármikor kivitelezhető, hiszen csak egy olyan padlófelületre van szükséged, ahova le tudsz feküdni. Hanyatt fekve a sarkad húzd minél közelebb a fenekedhez, a kezed tenyérrel lefele a földön melletted. Ezután nincs más dolgod, mint a csípődet olyan magasra tolni, amennyire csak tudod. A gyakorlat alatt figyelj arra, hogy a sarkad, kezed és fejed is földön maradjon.

4. Kitörés

Ez a gyakorlat jól megdolgoztatja szinte az összes lábizmod, emellett az egyensúlyodat is javítja. A mozgás nagyon egyszerű. Álló helyzetből egyik lábaddal előrelépsz, majd a hátsó lábaddal elkezdesz letérdelni, de megállsz, mielőtt az elérné a földet. Ezután visszamész álló helyzetbe, majd a másik lábaddal is elvégzed a gyakorlatot. Az intenzitást súlyzókkal egyszerűen növelheted. Emelj a válladra kétkezes súlyzót vagy tarts a kezedben kézi súlyokat, mindegyik tökéletes a nehézség növelésére.

5. Szamár rúgás

A gyakorlatot azt hiszem nem is kell túlmagyarázni. Ha láttad már, hogy a szamár hogy rúg hátra, akkor sejtheted, hogy mi a feladat. A könnyítet változatban négykézláb állva egyszerre csak az egyik lábadat lendíted hátra, a nehezebbik kivitelezésnél pedig egyszerre mind a kettőt. A gyakorlatot könnyen színesítheted a lábad irányának változtatásával. Próbáld ki vízszintesen hátra, hajlított térdel fel, oldalra. Csak arra figyelj, hogy könnyen elveszítheted az egyensúlyod, ami hatalmas eséshez vezet. Ha igazán szeretnéd felturbózni ezt a gyakorlatot, akkor a behajlított térdhajlatodba tegyél súlyzót és azzal edz.

A fenék tájék az egyik leghangsúlyosabb testrész, ám sokan elhanyagolják, mert úgy gondolják, hogy rengeteg időbe, energiába és pénzbe telik a tökéletes fenék kialakítása és megtartása. Meg egy megfelelő ruhadarabbal bármikor elrejthető ez a tájék. Azonban akadnak olyan szituációk, amikor nem tudod eltakarni, például a strandon. Ráadásul a fenékizmok edzése nem pénz és nem is idő kérdése, hiszen az itt felsorolt összes gyakorlatot otthon is elvégezheted, és nagyjából 10-15 percet vesz igénybe.

 

Ha tetszett a cikk nyomj egy like-ot és oszd meg ismerőseiddel.

 






    További cikkek Neked! | ÖSSZES CIKK>

 

 

 

 

A szénhidrát a fogyókúrázó legnagyobb ellensége?

 

 

 

Ha teheted ne is egyél, csak hízol tőle, semmi másra nem jó! Gondolom te is sokat hallottad már ezeket a mondatokat, és lehet, hogy meg is próbáltad betartani őket. Mivel a szénhidrát ennyire hírhedt, ezért nézzük meg, hogy jogosan vívta-e ki a helyét?

Tovább >>>

 

 

 

 

 

Lehet, hogy emiatt nem fejlődsz kellőképpen…?!

 

 

 

Megfelelően, tudatosan étkezel? Odafigyelsz, hogy mikor, mit eszel? Sőt, még eleget mozogsz is, de valamiért nem úgy fejlődsz, ahogy szeretnél? Ha Te is hasonló cipőben jársz, akkor érdemes tovább olvasnod.Tudd meg, mi állhat a háttérben!

Tovább >>>

 

 

 

 

 

Túrós quiche

 

 

 

A quiche a franciák pizzája, amely egy nagyon finom és egyben tápláló étel. Ez a recept tökéletesen beilleszthető az étrendedbe még akkor is, ha még néhány kilót a nyaralásig le kell faragnod magadról. Nagyon kevés szénhidrát mellett, rengeteg fehérjét és értékes zöldséget tartalmaz.

Tovább >>>

 

 

 

 

 

Közös edzés a pároddal?

 

 

 

Ha párkapcsolatban élsz, akkor előbb-utóbb biztos nálatok is felmerül ez a kérdés, vagy már fel is merült és ilyenkor mindig jönnek a pro és kontra érvek, hogy miért akartok vagy éppen nem akartok együtt edzeni. De objektíven szemlélve vajon jót tesz magának az edzésnek és a párkapcsolatnak vagy nem?

Tovább >>>

 

 

 


 

    Termékajánló Neked! | ÖSSZES TERMÉK>>

Smart Chips (23g)

470 Ft

ChocoPro - Proteines Csokoládé (85g)

950 Ft

Pure Tarwegras - Búzafű por (250g)

1 990 Ft

WheyChoco (250g)

2 490 Ft

Smart Bars Crunchy fehérje szelet (45g)

490 Ft

Whey Perfection fehérjepor

6 190 Ft

 


Webáruház készítés