A termék a kosárba került.
Új jelszó kérése

 Fit Body Blog | összes cikk>

BIZTONSÁGOS
VÁSÁRLÁS


A vásárlásod során a jelenleg elérhető legbiztonságosabb technológiákat alkalmazzuk.

TOVÁBB OLVASOM

  _

LEGYÉL A
TÖRZSVÁSÁRLÓNK!


Ha 35.000 Ft összértékben vásárolsz, akkor a kövezkező vásárlásaidból 10% kedvezményt biztosítunk!

TOVÁBB OLVASOM

  _

INGYENES
SZÁLLÍTÁS


15.000 Ft-os rendelés felett szállítás PostaPontra ingyenes, de alatta is csak 980 Ft!

TOVÁBB OLVASOM

  _

KÉRDÉSED
VAN?


Rendelésed felől érdeklődnél? 
Információra, segítségre van szükséged? Segítünk!

TOVÁBB OLVASOM

  _

 

 

TOP termékek
KÖVESS MINKET!
Body&Fit Hungary az Instagramon
Fizetési megoldás
FIT BODY BLOG
2017.07.24 15:40

Ezért is fontos, hogy megfelelő mennyiségű folyadékot fogyassz

folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás,
A mai rohanó életmódunkban sokszor még az alapvető dolgokat is elfelejtjük, mondván egyszerűen nincsen rá „időnk”. Sokan így viszonyulunk a megfelelő víz és folyadék bevitelhez. Modern korunk egyik vívmánya, hogy egyszerűen elfelejtettünk eleget(!) inni…

Azzal valószínűleg te is tisztában vagy, hogy testünk közel 70 százaléka víz, így, ha azt mondom: a legalapvetőbb dolog, amit tehetsz az egészségedért, és a szervezeted rendezett, jó működéséért az nem más, mint hogy megfelelő mennyiségű folyadékot viszel be. 

Ez a folyadék forrás nem feltétlenül kell, hogy csak vízből álljon, olykor-olykor egy jó hideg sör is megteszi :), azonban figyelj rá, hogy kerüld a túlzott cukros italok fogyasztását, hiszen ezek tele vannak fölösleges kalóriákkal, amik alattomos módon bizony lerakódnak a zsírpárna formájában, amit aztán kőkemény edzéssel tudsz csak leadni, így nem biztos, hogy megéri a pillanatnyi öröm a későbbi nehézségekért.

Egy átlagos felnőtt ember napi vízszükséglete minimum 2,5-3 liter, persze ez nagyban függ különböző tényezőktől, mint például a testsúly és az életkor!

Fontos megjegyeznem azonban, ha fizikai aktivitást végzel, akkor valamivel több vizet igényel a szervezeted. Főként a nyári időszakban, bizonyos körülmények közt (mondjuk a napon barnulva a strandon) ez a szám akár meg is duplázódhat!

Így nagyon fontos, hogy odafigyelj a vízpótlásra, hiszen inkább igyál több folyadékot, mintsem, hogy a szervezeted annak hiányában szenvedjen.

 

Hogyan tudod pótolni a folyadékot?

Adott esetben a vízhiányt pótolhatod akár zöldségekkel és gyümölcsökkel is, hiszen egyes zöldségfélék (uborka, brokkoli, paradicsom), valamint a nyáron főszezonját „élő” görögdinnye, akár 90 % feletti víztartalommal is rendelkezhetnek, így ezeket beiktatva az étrendedbe elősegítheted a megfelelő vízmennyiség bevitelét.

Hölgy olvasónk szempontjából megjegyezném, hogy a kellő folyadék fogyasztás hatással van a bőröd feszességére is, ugyanis minél hidratáltabb a bőröd annál feszesebb, és ezáltal egészségesebb is!

Sokak a kevés vízfogyasztásuk mellett azzal érvelnek, hogy nem tudnak egyszerűen olyan sok vizet meginni, mint ami szükséges lenne. Nos, ha te is ebbe a csapdába estél, akkor itt egy apró kis trükk, mellyel biztosan könnyebben le tudod majd gyűrni azt a pár liter vizet:

 

Tipp!

Egy nap körülbelül 8-10 órát ébren vagy, így ha minden órában csupán 2-3 deciliter vizet megiszol, ami nem több egy pohárnál, akkor máris megoldottad a napi folyadékbevitel „problémáját”.

Iktasd be a mindennapokba ezt a szokást és garantáltan el fog fogyni a kívánt vízmennyiség, valamint élvezd ki a nyári gyümölcsök, zöldségek rengetegét és fogyassz sokat belőlük, persze az egészséges kereteken belül, odafigyelve a cukortartalmukra! 

 

 

 

 

Ha tetszett a cikk nyomj egy like-ot vagy oszd meg ismerőseiddel!

 

 

    További cikkek Neked! | ÖSSZES CIKK>

 

 

 

 

Zsír(s)ok(k)

 

 

 

Egyre többen étkeznek tudatosan. Remélem te is közéjük tartozol, és mint tudatos, egészséges táplálkozó te is biztosan szeretnél tisztában lenni azzal, hogy mi is az pontosan, amit megeszel. Ha igen, akkor olvasd el cikkünket. 

Tovább >>>

 

 

 

 

 

Rocky Road proteines csokoládé falatok

 

 

 

Villámgyors proteines csokoládés süti! Gyors, könnyű, semmilyen lisztre nincs szükséged és igazából még sütnöd sem kell! Ez a Rocky Road proteines csokoládés falatok, mely remek választás, ha nincs sok időd és természetesen személyre szabhatod az összetevőket is, például: különböző diófélékkel, szárított gyümölcsök-kel, többféle keksszel is kiegészítheted.

Tovább >>>

 

 

 

 

Padlizsán pizza

 

 

 

A Fit Body Blogban ezúttal megmutatjuk, hogyan idézi fel egy finom padlizsán a klasszikus pizzát. Gyorsan és egyszerűen elkészíthető nyárias recepttel készültünk. A padlizsán kiemelkedik a zöldségek közül, egy igazi mindenes a konyhában.

Tovább >>>

 

 

 

 

 

Túrós quiche

 

 

 

A quiche a franciák pizzája, amely egy nagyon finom és egyben tápláló étel. Ez a recept tökéletesen beilleszthető az étrendedbe még akkor is, ha még néhány kilót a nyaralásig le kell faragnod magadról. Nagyon kevés szénhidrát mellett, rengeteg fehérjét és értékes zöldséget tartalmaz.

Tovább >>>

 

 

 


 

    Termékajánló Neked! | ÖSSZES TERMÉK>>

Cashewpasta - Bio kesudió krém (170g)

1 990 Ft

Pure Baobab Poeder - 100% baobab por (200g)

5 490 Ft

Pure Tarwegras - Búzafű por (250g)

1 990 Ft

WheyChoco (250g)


2 490 Ft

Smart Bars Crunchy fehérje szelet (45g)

490 Ft

Whey Perfection fehérjepor

6 190 Ft

 


folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás, folyadékfogyasztás, folyadék bevitel, kiszáradás,

Webáruház készítés