A termék a kosárba került.
Új jelszó kérése
  • fehérjék
  • aminosavak
  • protein szelet
  • sport
  • diétás édességek
  • superfood
  • bio
  • kiegészítők

 Fit Body Blog | összes cikk>

Feszesedj természetesen, sárgarépával

Valószínűleg Te is sokat hallottad már kisgyermekként is anyukádtól, hogy sok répát kell enni. Kicsit jobban utánajártunk a témának, hogy pontosan miért ajánlott rendszeres fogyasztása.

Tovább>

Legjobb bicepsz gyakorlatok

A bicepsz a tested egyik leghangsúlyosabb, leglátványosabb és nem utolsó sorban egyik legkönnyebben fejleszthető izma. És hogy igazán a legtöbbet hozhasd ki magadból: lássuk az öt legjobb gyakorlatot, amivel megdolgoztathatod őket.

Tovább>

Pizza satay pácolt csirkével

Ez egy nagyon népszerű, klasszikus indonéz étel olaszos verziója.

Nagyon kevés szénhidrát mellett, rengeteg fehérjét és értékes zöldséget tartalmaz.

Tovább>

Milyen étrend-kiegészítőt adhatunk gyerekeknek?

Minden szülő szeretné, hogy gyermeke sikeres és egészséges legyen. Ahogy gyermeked cseperedik és egyre komolyabban veszi a sportot, amit űz, elő fog jönni a kérdés: „Vajon nem ártalmas a gyerekemnek, ha étrend kiegészítőket szed?”. Nagyon sokan ódzkodnak az étrend kiegészítőktől, de ezek tényleg ennyire ártalmasak lennének?

Tovább>

Diétás goffri

A goffri kicsik és nagyon kedvence egyaránt. Biztos te is szereted, csak az a baj vele, hogy általában, ahhoz, hogy finom legyen sok cukrot kell beletenni. Egy olyan receptet mutatunk meg, amit bátran fogyaszthatsz reggelire, tízóraira, vagy ebéd utáni desszertként.

Tovább>

A légzés szerepe az edzésben

A súlyzós edzésről valószínűleg neked is egyből izmos férfiak, nők jutnak eszedbe, amint súlyokat emelgetve izzadva, közben zihálva, üvöltve, hogy erőt szedjenek össze még az utolsó emeléshez. Azonban az lehet, hogy eszedbe se jut, hogy ez a szokás tényleg segít, hogy kitold a határaid. De vajon a megfelelő légzés mennyire fontos része az edzésnek?

Tovább>

Több száz termék, Több ezer elégedett vásárló

A Body&Fit Hungary Kft. illetve a webshop megalapításának célja az eredeti Body & Fit sporttáplálkozási- és diétás termékek széles választékának hazai forgalmazása.

Webáruházunkban ellenőrzött minőségű termékeket kínálunk, kedvező áron. Mindemellett egy folyamatosan bővülő, átfogó szakmai ismeretterjesztő tartalommal segítjük fogyasztóinkat, hogy magabiztosan eligazodhassanak a különböző sport- és diétás információk között, gyakorlati tippeket és trükköket adunk.

A gyártó 1995 óta működik a sport táplálkozás, étrend-kiegészítők és diétás termékek gyártása és forgalmazása területén. Ezen hosszú idő alatt nem csak rengeteg tapasztalatot, hanem az egyik legnagyobb választékot alakították ki top termékből.


TOP termékek
KÖVESS MINKET!
Body&Fit Hungary az Instagramon
Fizetési megoldás

FIT BODY BLOG

2017.08.06 16:32
Leggyakoribb edzőtermi hibák

    Fit Body blog > Leggyakoribb edzőtermi hibák

edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem

 

Az edzőterem a legjobb hely, ha izmosodni, fogyni, erőnlétet növelni, vagy csak mozogni akarsz. Azonban a sok inger: gépek, emberek stb. hatására nagyon könnyen elkövethetsz hibákat, amik jobb esetben az edzésed minőségét rontják, de rosszabb esetben akár sérüléshez is vezethetnek. Ezért, hogy a lehető legtöbbet hozhasd ki a kondi bérletedből, íme pár nagyon gyakori hiba, amit az emberek rendszeresen elkövetnek az edzőteremben.

Az edzőteremben sokan vannak, a legtöbb ember már nem először van ott, ez látszik is rajta, így lehet, hogy te is meg szeretnéd mutatni, hogy te is érsz annyit, mint ő. És az imponálás egyik legjobb módja, ha megmutatod, hogy milyen nagy súlyokkal vagy képes edzeni. Legyen ez a motivációd, vagy szimplán csak az, hogy minél rövidebb idő alatt minél látványosabb fejlődésen menj keresztül a túl sok súly használata nagyon veszélyes. A gyakorlatok elvégzésénél nem az számít, hogy mekkora súlyokat tudsz emelni, hanem az, hogy adott gyakorlatot milyen technikával csinálod. Kevesebb súllyal több ismétlés, és megfelelő mozgáskoordináció sokkal többet használ, mint nagyobb súllyal 1-2 ismétlés, és az is valószínűleg helytelenül lesz kivitelezve. Mind emellett ez akár sérüléshez is vezethet. És nem feltétlen izomsérülésre gondolok. A túl nagy súlyt már lehet, hogy nem tudod a gyakorlat végére megfelelő biztonsággal tartani, így az akár rád vagy másra is eshet. Ezért mindig a megfelelő méretű súllyal dolgozz. A megfelelő méret kiválasztása persze nagyban függ attól is, hogy milyen edzésformát végzel, de általánosságban elmondható, hogy az az ideális méret, amivel egy gyakorlatból 6-8 ismétlést tudsz megcsinálni.

Annál nincs is rosszabb, mint amikor az ember elmegy valahova, és csak ott jut eszébe, hogy valamit otthon hagyott. Ugyanez igaz az edzésre is. Mivel az edzőterem nem otthon van, ezért nehéz hazaugrani valami otthon felejtett dologért, így igyekezz mindent elpakolni. Legalább a következő dolgokat vidd magaddal:

 

  • Váltócipő
  • Váltóruha
  • Váltó fehérnemű
  • 3 Törölköző (1 az izzadságodnak, 1 amire a gépen ülsz/fekszel, 1 zuhanyzáshoz) 
  • Kulacs (és ha használsz, akkor a kimért edzés közbeni italpor)
  • Shaker (és a kimért fehérjepor)

 

Amíg még nem alakult ki a rutin mindig kezdj el időben bepakolni a táskádba, hogy legyen időd átgondolni és berakni, ha valamit elfelejtettél.

A mellizom megdolgoztatásának egyik legjobb módja a fekvenyomás. Ha jól kivitelezett gyakorlatot csinálsz, akkor átdolgoztatja a mell-, vállizmaid és tricepszeid is. Ennél a gyakorlatnál különösen fontos a megfelelő kivitelezés. Sokkal fontosabb, mint maga a súly. Ha teheted, akkor segítséggel végezd, ugyanis egy rossz mozdulat, alulbecsült súly és a rúd a mellkasodon vagy akár a nyakadon is landolhat.

A túl sok ismétlés sosem célravezető. Persze, ha valamiből sokat csinálsz, akkor másnapra izomlázad lesz, de ez nem feltétlen jelenti azt, hogy amit csináltál azzal az izmaidat is fejlesztetted. Az izomláz szimplán annak a jele, hogy valami olyat csináltál, amihez még nincs hozzászokva az izmod, vagy éppenséggel rosszul kivitelezett volt a gyakorlat. A sebesség és ismétlés szám helyett koncentrálj alacsonyabb ismétlésre (kb. 8) és lassú, de kontrollált mozgásra. Ha már nem érzel kihívást a gyakorlatban, akkor pedig eljött az idő a súly emelésére. De mindig kis lépésben haladj.

Tény, ami tény: szabad országban élünk. Ez igaz az edzőteremre is. Oda mész, azt csinálsz, amit akarsz (persze a jó ízlés keretein belül). Azonban érdemes tisztában lenned azzal, hogy nem egy parkban vagy. Azért mentél le, hogy edz, nem azért, hogy közösségi életet élj. A lent töltött időt az edzéssel töltsd el, arra figyelj, ne beszélgess és mobilozz!

Minden eszköznek megvan a szakszerű használati módja. Ezt azért találták ki, hogy a lehető leghatékonyabban dolgoztassa az izmaid és minimalizálja a sérülés esélyét. Ezért nem érdemes kreatív gyakorlatokat kitalálni a gépekhez, mindig rendeltetésszerűen használd azokat.

A fejlődés egyik legfontosabb alapköve a következetesség. Az izmaid úgy fognak a legjobban fejlődni, ha előre meghatározott, jól összerakott edzéstervet követsz. Ezért minden alkalommal, amikor lemész edzeni legalább azt gondold ki, hogy melyik izomcsoportra összpontosítasz az adott alkalommal, és az edzés kimenetelét ne az határozza meg, hogy éppen melyik gép szabad.

Az edzőterem nagyszerű lehetőség a sportosság megteremtésére, azonban pár írott és íratlan szabályt mindenképp érdemes betartanod. Ha mindent megfelelően csinálsz, akkor az eredmény nem marad el. Az edzőtermi felszerelés sokkal nagyobb szabadságot ad a tested fejlesztésében mint az otthoni gyakorlatok, csak tudnod kell élni vele. És ne feledd: a konditerembe edzeni mész le! Közösségi éltet élni, zenét hallgatni és a tükörben nézegetni otthon is tudod magad.

 

Ha tetszett a cikk, nyomj egy like-ot és oszd meg ismerőseiddel!






    További cikkek Neked! | ÖSSZES CIKK>

 

 

 

 

A szénhidrát a fogyókúrázó legnagyobb ellensége?

 

 

 

Ha teheted ne is egyél, csak hízol tőle, semmi másra nem jó! Gondolom te is sokat hallottad már ezeket a mondatokat, és lehet, hogy meg is próbáltad betartani őket. Mivel a szénhidrát ennyire hírhedt, ezért nézzük meg, hogy jogosan vívta-e ki a helyét?

Tovább >>>

 

 

 

 

Zsír(s)ok(k)

 

 

 

Egyre többen étkeznek tudatosan. Remélem te is közéjük tartozol, és mint tudatos, egészséges táplálkozó te is biztosan szeretnél tisztában lenni azzal, hogy mi is az pontosan, amit megeszel. Ha igen, akkor olvasd el cikkünket. 

Tovább >>>

 

 

 

 

 

WheyChoco Banán fagylalt

 

 

 

Itt a nyár és mindannyian tudjuk, hogy ez azt jelenti itt a fagylaltok ideje! Tagadhatatlan, hogy a bolti jégkrémek finomak, de létezik egy egészségesebb alternatíva is, így akár gyakrabban vagy a diéta részeként is élvezheted.

Tovább >>>

 

 

 

 

 

Rocky Road proteines csokoládé falatok

 

 

 

Villámgyors proteines csokoládés süti! Gyors, könnyű, semmilyen lisztre nincs szükséged és igazából még sütnöd sem kell! Ez a Rocky Road proteines csokoládés falatok, mely remek választás, ha nincs sok időd és természetesen személyre szabhatod az összetevőket is, például: különböző diófélékkel, szárított gyümölcsök-kel, többféle keksszel is kiegészítheted.

Tovább >>>

 

 

 


 

    Termékajánló Neked! | ÖSSZES TERMÉK>>

Creatine CreaPure® (500g)

3 990 Ft

Ultra Fine Oats - Ultra finom Zab (1000g)

1 290 Ft

Ripped Pre-Workout edzés előtti (225g)

5 890 Ft

WheyChoco (250g)

2 490 Ft

Smart Bars Crunchy fehérje szelet (45g)

490 Ft

Whey Perfection fehérjepor

6 190 Ft

 


edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem, edzőtermi hibák, hibák edzés során, edzőteremben etikett, hibák edzés, edzőterem

Webáruház készítés