A termék a kosárba került.
Új jelszó kérése

 Fit Body Blog | összes cikk>

BIZTONSÁGOS
VÁSÁRLÁS


A vásárlásod során a jelenleg elérhető legbiztonságosabb technológiákat alkalmazzuk.

TOVÁBB OLVASOM

  _

LEGYÉL A
TÖRZSVÁSÁRLÓNK!


Ha 24.000 Ft összértékben vásárolsz, akkor a kövezkező vásárlásaidból 10% kedvezményt biztosítunk!

TOVÁBB OLVASOM

  _

INGYENES
SZÁLLÍTÁS


14.000 Ft-os rendelés felett szállítás PostaPontra ingyenes, de alatta is csak 790 Ft!

TOVÁBB OLVASOM

  _

KÉRDÉSED
VAN?


Rendelésed felől érdeklődnél? 
Információra, segítségre van szükséged? Segítünk!

TOVÁBB OLVASOM

  _

 

 

 

TOP termékek
KÖVESS MINKET!
Body&Fit Hungary az Instagramon
Fizetési megoldás

FIT BODY BLOG

2017.07.25 08:33
Tippek a diéta holtpontjaihoz

    Fit Body blog Tippek a diéta holtpontjaihoz

megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippekA diéta nehéz dolog. Mindig meghatározott időben, meghatározott étrendhez igazodva enni, keményen edzeni nem egyszerű és biztos, hogy neked is volt már olyan egy-egy ilyen kúra során, hogy úgy érezted, hogy nem tudod tovább tartani, valamit nassolnod kell. Esetleg olyan helyen jártál, ahol még a szokásosnál is nehezebb tartani magad az étrendhez, például: esküvő vagy akár csak a strand. De van pár praktika, amikkel hatékonyan előzheted meg a bűnbe esést.

 

Íme tehát 8 tipp:

1. Az egyik legnagyobb probléma, ami kizökkenthet a sikertelenség.

A sikertelenség mindentől elveszi a kedved, hiszen minek csináld, ha nem érsz el eredményt. Ezért a legjobb, ha folyamatosan célokat tűzöl ki magad elé, amit könnyen, de azért a megfelelő munkával lehet csak elérni. Tehát ha fogyókúrázol ne az legyen a célod, hogy leadj 10-20-30 kilót, hanem az, hogy hét végére a mérleg 3 kilóval kevesebbet mutasson. Ha ezt sikerül elérned, akkor sikerélményed lesz, így újult erővel fogod folytatni a diétát.

 

2. Itt a nyár, a felén már túl is vagyunk, de lehet, hogy még csak most mész nyaralni, így egyre égetőbb, hogy jó formában legyél.

Ám nem szabad elfelejtetned, hogy időt kell hagynod testednek az átalakulásra, az nem fog egyik napról a másikra menni. Ne próbálj meg egy hét alatt 10 kilótól megszabadulni, mert ez egyrészt nem lehetséges, egészségtelen, és ha mégis sikerül, akkor az eredmény se olyan lesz, mint amire számítanál. Ráadásul, ha nem hagysz elég időt magadnak az átalakulásra, akkor sokkal könnyebben fogsz visszahízni.

 

3. Jutalomnak nem mindig elég a siker.

Persze sikerélmény nélkül nincs győzelem, de azért néha nem árt, ha megjutalmazod magad (persze, ha jó úton haladsz). Természetesen nem mindegy, hogy ezt mivel teszed. Egy tábla csokoládét befalni azért, mert elérted az 1 kiló mínuszos célt nem feltétlen jó ötlet. A legjobb, ha nem étellel motiválod magad. Egy jó masszázs, egy új cipő vagy ruha vagy akár egy mozi is tökéletes lehet, hogy segítsen a kijelölt úton haladni.

 

4. Mind a testépítésben, mind a fogyókúrában nagyon fontos, hogy megfelelő terved legyen.

Az nem számít megfelelő tervnek, hogy szeretnék 10 kilót leadni. Ennél sokkal jobban kell specifikálnod magadban, hogy mit szeretnél és mihez van szükség. Ha csak annyit tudsz, hogy hány kilót szeretnél leadni, de azt nem, hogy hogyan, akkor sokkal könnyebben tudsz majd csalni, mint ha pontosan le van írva, hogy heti 3 edzéssel, és milyen étrenddel tennéd ezt meg.

 

5. Persze van az a farkas éhség, amikor semmi, az előzőekben említett, technika nem segít. De ezeket is át lehet vészelni, csak sokkal nehezebben.

Az éhség nem feltétlen annak a jele, hogy üres a gyomrod (főleg, ha édesség után sóvárogsz). Ezt okozhatja akár unalom is, vagy legtöbb esetben ha nem iszol elég vizet. Ezért ilyenkor különösen figyelj oda a megfelelő mennyiségű víz fogyasztására. Ha a sima csapvíz nem segít, akkor becsaphatod az agyadat, ha ízesített (természetesen cukormentes) italokkal próbálkozol, azt az érzetet keltve, hogy az adott gyümölcsöt eszed.

Persze az éhség érzet jelentheti, hogy tényleg vagy. Főleg egy fogyókúra alkalmával, hiszen sokkal kevesebbet eszel, mint amit megszoktál. Ez ellen úgy célszerű fellépned, hogy pár nagyobb étkezés helyett inkább többször, naponta 5-6-szor egyél (persze a mennyiség ne változzon). Az ételeket előre porciózd ki, így nem esel majd abba a hibába, hogy azért eszel sokat, mert a szemed kívánta.

 

6. Minél többet kell az emésztésednek az adott ételen dolgoznia, annál tovább leszel jóllakott.

Az egyik legjobb éhség elűző pedig maga a fehérje. A fehérjét sokáig tart lebontani, így ha magas fehérjetartalmú ételt eszel (pl.: hal, csirke, sajt stb.), akkor sokáig nem leszel majd éhes, ráadásul ezeket megfelelően előkészítve még a kalóriáktól se kell tartanod. 

 

7. Az emésztés az éjszaka során lelassul, majdnem meg is áll.

Ezért nagyon fontos, hogy a reggeledet mindig étkezéssel indítsd, így felgyorsul az anyagcseréd és beindul az emésztésed is.

 

8. És a megelőzésre is érdemes hangsúlyt fektetned.

Hiába szeretnél bűnözni, ha nincs rá lehetőséged. Ezért ha tudod, hogy úgyse fogod kibírni - de ha azt hiszed, hogy igen - akkor is érdemes minden egészségtelen, hizlaló élelmiszertől megszabadulnod. Csokik és nassolni valók helyett tarts otthon zöldségeket, gyümölcsöket.

A modern világban azonban nem kell teljesen lemondanod az édességek

ről. Rengeteg olyan finomság közül választhatsz, melynek jó az íze, emellett laktató és egyáltalán nem kell félned, hogy tönkreteszi a fogyókúrád.

 

 

A reggeli puffasztott gabonát ezerszer finomabbá teheted egy kis Body&Fit földimogyoró krémmel. Az ebédet, tízórait, uzsonnát, vacsorát, vagy bármelyik étkezést nyugodtan helyettesítheted a Body&Fit Low Calorie Meal-lel. De természetesen rengeteg lehetőséged van egy-egy nassolási kényszer levezetésére is. Válaszd akár a Body&Fit Smart Crunchy Wafers, vagy ha sósra vágysz, akkor a Body&Fit Smart Chips-et biztos lehetsz benne, hogy jó döntést hoztál. Amellett, hogy alacsony a szénhidrát és kalória tartalmuk, mindegyik termék fehérjével van dúsítva, így kiválóan oltja az éhséged. 

A diéta nehéz dolog és nagyon könnyű tév útra térni. De ha mindent megteszel és nem adsz magadnak lehetőséged a bűnözésre, akkor sokkal könnyebben éred majd el a célod. A lényeg, hogy kis lépésekben haladj, és minden kis etap elérését ünnepeld meg valami számodra tetsző dologgal, ami nem befolyásolja a következő célod elérését.

 

 






    További cikkek Neked! | ÖSSZES CIKK>

 

 

 

 

A szénhidrát a fogyókúrázó legnagyobb ellensége?

 

 

 

Ha teheted ne is egyél, csak hízol tőle, semmi másra nem jó! Gondolom te is sokat hallottad már ezeket a mondatokat, és lehet, hogy meg is próbáltad betartani őket. Mivel a szénhidrát ennyire hírhedt, ezért nézzük meg, hogy jogosan vívta-e ki a helyét?

Tovább >>>

 

 

 

 

 

Megfelelő mennyiségű folyadékot fogyassz

 

 

 

A mai rohanó életmódunkban sokszor még az alapvető dolgokat is elfelejtjük, mondván egyszerűen nincsen rá „időnk”. Sokan így viszonyulunk a megfelelő víz és folyadék bevitelhez. Modern korunk egyik vívmánya, hogy egyszerűen elfelejtettünk eleget(!) inni…

Tovább >>>

 

 

 

 

 

Melyik a leginkább Neked való fehérje típus...

 

 

 

Fehérje koncentrátum, fehérje izolátum, fehérje hidrolizátum. De hát ez mind csak fehérje, úgyhogy ugyanaz! Vagy mégse? Mi a különbség a különböző eljárások között, és vajon ugyanazt a minőséget kapod mindegyiktől?

Tovább >>>

 

 

 

 

 

Izmosodj és feszesedj spenóttal!

 

 

 

Építs izmot természetesen, SPENÓTTAL! Persze, persze, azt te is tudod, hogy Popeye is azért erős, mert sok spenótot eszik. De ezt biztosan csak azért mondták neked, hogy megedd a főzeléket De, mint általában mindennek, ennek is van igazság alapja? Mi a szerepe a spenótnak az izmok fejlődésében?

Tovább >>>

 

 

 


 

    Termékajánló Neked! | ÖSSZES TERMÉK>>

Smart Chips (23g)

470 Ft

Chocolate Moment (64,5g)

740 Ft

Superfood Wafels - Gabonatallér (100g)

515 Ft

WheyChoco (250g)

2 490 Ft

Smart Bars Crunchy fehérje szelet (45g)

490 Ft

Whey Perfection fehérjepor

6 190 Ft

 


megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek,megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek, megállt a fogyás, diéta túlélés, diéta holtpont, diéta holtpontjai, diéta tippek

Webáruház készítés