A termék a kosárba került.
Új jelszó kérése

 Fit Body Blog | összes cikk>

BIZTONSÁGOS
VÁSÁRLÁS


A vásárlásod során a jelenleg elérhető legbiztonságosabb technológiákat alkalmazzuk.

TOVÁBB OLVASOM

  _

LEGYÉL A
TÖRZSVÁSÁRLÓNK!


Ha 35.000 Ft összértékben vásárolsz, akkor a kövezkező vásárlásaidból 10% kedvezményt biztosítunk!

TOVÁBB OLVASOM

  _

INGYENES
SZÁLLÍTÁS


15.000 Ft-os rendelés felett szállítás PostaPontra ingyenes, de alatta is csak 980 Ft!

TOVÁBB OLVASOM

  _

KÉRDÉSED
VAN?


Rendelésed felől érdeklődnél? 
Információra, segítségre van szükséged? Segítünk!

TOVÁBB OLVASOM

  _

 

 

TOP termékek
KÖVESS MINKET!
Body&Fit Hungary az Instagramon
Fizetési megoldás
FIT BODY BLOG
2017.06.22 16:03

MELYIK NAPSZAKBAN ÉRDEMES EDZENI?

    Fit Body blog >Melyik napszakban érdemes edzeni

 

reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés,
A rohanó világban lehet, hogy te is azok közé tartozol, akik már annak is örülnek, ha egyáltalán arra jut idejük, hogy edzenek, de ha azon szerencsések közé tartozol, akiknek nem úgy kell bezsúfolniuk az edzést két program közé, akkor lehet, hogy már te is elgondolkoztál azon, hogy vajon ugyanolyan egy reggeli, egy délutáni vagy egy esti edzés? Persze ez a kérdés még fontosabb, ha az első csoportba tartozol, mert azt a kevés időt, amit edzésre tudsz fordítani jó, ha a lehető legjobban töltöd.

Ha te is úgy vagy vele, hogy napközben dolgozol, délután a munkából hazaérve megcsinálod a házimunkát és így estére teljesen fáradtan már nincs kedved edzeni és emiatt inkább 20-30 perccel korábban kelsz, hogy reggel edz, akkor bizony jól döntöttél.

Az éjszaka folyamán hosszú órákig nem viszel be táplálékot a szervezetedbe, így a hajnali (reggeli előtti) edzéshez a testednek a raktáraiból kell biztosítania az energiát. Tehát a reggeli előtti kardio edzéssel eredményesen szabadulhatsz meg a kilóktól.

 

Pár fontos dolgot azonban érdemes betartanod:

 

  • Ha semmiképp se bírod ki, hogy ne éhgyomorra edz, akkor csak valami nagyon könnyű ételt fogyassz,
  • Az edzés és a reggeli közt minimum 10-15 percet várj,
  • Mivel a testhőmérsékleted ébredés után a legalacsonyabb és a vérnyomásod is ezzel arányos, ezért a hajnali edzéseknél különösen figyelj oda a megfelelő bemelegítésre.

 

Ha olyan helyzetben vagy, hogy az ebédszünetet tudod kihasználni az edzésre, akkor is jól döntöttél.

A nap közepén az izmaid vannak annyira átjáratva, hogy minimális lesz az esélye a sérülésnek. Ebben az időszakban nagyobb eséllyel találsz magadnak partnert, aki ösztönöz az edzésben. Az ebédidőben végzett edzés pedig segít átlendülni a délutáni holtponton, amikor alig bírod a szemedet nyitvatartani, emellett segít levezetni a streszt is, így délután újult erővel folytathatod a munkád. Persze a legtöbb munkahelyen az ebédidő elég szűkös, így számolnod kell azzal, hogy nem biztos, hogy rendesen végzel az edzéssel.

 

Ha az edzést a nap végére hagyod, akkor szintén jól döntöttél.

A nap végi edzéssel eredményesen vezetheted le a nap végi stresszt (ami az elhízás egyik okozója), emellett le tudod magad fárasztani annyira, hogy jobban aludj este. Ráadásul ilyenkor az idő se sürget annyira, mint máskor. Az esti edzéssel pedig sokkal könnyebben tudsz izmot építeni, mert a hormon szinted ilyenkor a legalkalmasabb erre. Azt azonban érdemes észben tartanod, hogy az edzés során megnő a vérnyomásod és a hormon szinted, felpörgeted magad, így nem érdemes az edzést közvetlen a lefekvés előttre időzítened, jobban teszed, ha minimum 2-3 órával előtte edzel.

Ha az edzést annyira komolyan veszed, hogy terembe jársz, akkor a napszak kérdése nem csak az előbb említettek miatt fontos. Az edzés minőségét nem csak az befolyásolhatja, hogy mennyi időd, energiád stb. van az edzéshez. A legtöbb ember 17-20 óra közt látogatja az edzőtermeket, ezért ha te is ilyenkor mész, akkor számolnod kell azzal is, hogy nem biztos, hogy minden eszközt azonnal tudsz használni. Persze ha a tömeg elkerülése a célod, és ezért reggel mész, akkor pedig a szocializációról kell lemondanod.

 

Minden napszaknak megvan a maga előnye és hátránya, ha az edzésről van szó. A testmozgás az testmozgás, végezd akármikor, az csak jó lehet.

A lényeg, hogy találd meg azt az időpontot, amikor neked a legalkalmasabb, és teljesen át tudod magad adni az edzésnek és csak arra tudsz koncentrálni. Azt, hogy ez mikor van a biológiai órád, életviteled, időbeosztásod és nem utolsó sorban a kedved határozza meg.

 

FORRÁSOK:

Jay Cardiello: Which is Better: A.M. vs P.M. Workouts

Leanna Scarnulis: What's the Best Time to Exercise?




    További cikkek Neked! | ÖSSZES CIKK>

 

 

 

 

 

WheyChoco Banán fagylalt

 

 

 

Itt a nyár és mindannyian tudjuk, hogy ez azt jelenti itt a fagylaltok ideje! Tagadhatatlan, hogy a bolti jégkrémek finomak, de létezik egy egészségesebb alternatíva is, így akár gyakrabban vagy a diéta részeként is élvezheted.

Tovább >>>

 

 

 

 

 

Tippek a diéta holtpontjaihoz

 

 

 

A diéta nehéz dolog. Mindig meghatározott időben, meghatározott étrendhez igazodva enni, keményen edzeni nem egyszerű és biztos, hogy neked is volt már olyan egy-egy ilyen kúra során, hogy úgy érezted, hogy nem tudod tovább tartani, valamit nassolnod kell. Esetleg olyan helyen jártál, ahol még a szokásosnál is nehezebb tartani magad az étrendhez...

Tovább >>>

 

 

 

 

 

Megfelelő mennyiségű folyadékot fogyassz

 

 

 

A mai rohanó életmódunkban sokszor még az alapvető dolgokat is elfelejtjük, mondván egyszerűen nincsen rá „időnk”. Sokan így viszonyulunk a megfelelő víz és folyadék bevitelhez. Modern korunk egyik vívmánya, hogy egyszerűen elfelejtettünk eleget(!) inni…

Tovább >>>

 

 

 

 

 

Menyire veszélyes a yo-yo effektus?

 

 

 

Azt bizonyára te is tudod, hogy a yo-yo effektus nem jó dolog, de veszélyes is lehet!? Ha pedig veszélyről beszélünk, akkor az egyik legfontosabb szervre gyakorolt hatását érdemes górcső alá venni, a szívet.

Tovább >>>

 

 

 


 

    Termékajánló Neked! | ÖSSZES TERMÉK>>

Amino's & Energy edzés előtti készítmény  (246g)

5 490 Ft

ChocoPro - Proteines Csokoládé (85g)

950 Ft

Amino Direct - Folyékony aminosav (1000ml)

4 750 Ft

WheyChoco (250g)


2 490 Ft

Smart Bars Crunchy fehérje szelet (45g)

490 Ft

Whey Perfection fehérjepor

6 190 Ft

 


reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés, , reggeli edzés, reggeli edzés előnyei, edzés napszak, mikor edzek, edzés

Webáruház készítés